Jeśli chodzi o rozrząd - to ja tylko inwestuje w oryginały. To za ważna sprawa by na nim oszczędzać. Załozysz "coś" zaoszczędzisz kilka zł a po 15 tyś będą ci rolki chuczeć i będziesz psioczył ze tak zrobiłeś. U mnie po wymianie rozrzadu (wymiana przy 87tyś) mechanik powiedział ze spokojnie bym pojezdził jeszcze na nim z 30 tyś :!: wszystko było bez luzów i ładnie chodziło. No ale jak już zdjął całość to już załozył nowy :szeroki_usmiech. Tak, że warto. - To moje zdanie.
neck99 - jak najbardziej zgadzam sięz Toba, tylko rolek jest masza na rynku i wiem ze INO są dobre i pasek Contitecha chcę kupic , ale nie wiem co to za rolki RUVILLE i tu mam pytanie
Sigma_74, Żebyś się tylko nie zdziwił jak w pudełku Ruville znajdziesz INA :szeroki_usmiech . neck99, tak na marginesie, czy myślisz, że oryginały są produkowane przez Skodę lub VW ? Nie twierdzę wcale, żeby zakładać wszystko co możliwe, aby taniej.
Ale jeśli można dotrzeć do producenta to z reguły omijamy kilka niezłych marż zastosowanych po drodze
Oczywiście trzeba albo się w tym celu wysilić albo mieć źródło, które z reguły samo jest jednym z ogniw stosujacych te marże, a nam sprzeda "po koleżeńsku".
neck99, tak na marginesie, czy myślisz, że oryginały są produkowane przez Skodę lub VW
Wiem ze jest inaczej. Spoko :szeroki_usmiech Ale nie znając producenta nie ryzykuje :szeroki_usmiech - Co innego jeśli wiem ze daną część dla koncernu VAG-a robi jakaś firma to oczywiście można pominąć wszystkich i kupić bezpośrednio
Wczoraj coś mnie wzięło na przeglądanie papierów dotyczących Octavii.
I na fakturze z ASO po przeglądzie 90tkm widnieje wymiana rozrządu.
I tu są pozycje...4 rolki, pasek...a nie mam pompy wody :?: :!:
Czy w związku z tym mam uznać, że została wymieniona czy mam się już bać :?: :?
JPS1972, nie zostala nie panikuj i przypomnij o pompie przy nastepnej zmianie rozrzadu, przy 90k km to chyba pompe malo kto robi, przy 180k km juz by wypadalo ja zrobic
najlepiej SKF oni robią dla VW ale RUVILLE też jest dobry dawałem ją do Mercedesa sprintera wymieniałem pompe tej firmy i jest ok a juz ponad 90 tys do mojego byłego AEE do siebie włożyłem pompe RUVILLE bo SKF nie mogłem dostać -RUVILLE też śmigała ale jak bym miał do wyboru to bym wzioł SKF
Biesz SKF to to samo co VW a troszke mniej zapłacisz a naprawde warto .
A co do pompy zalecam wymienić przy rozrządzie koszt dodatkowo nie jest spory a warto! j a zawsze tak robie
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
RUVILLE to OEM dla grupy VW np. w 1.8T popychacze zaworów ( szklanki ) są fabrycznie tej firmy. Tu ciekawostka....w serwisie życzą za nie 100 PLN za sztukę te same można kupić w innych źródłach za 44 PLN ( a potrzeba 20 )
Komentarz